Over ons

VMM Concepts is voortgekomen uit Laaf Products, opgericht door Cees Vrisekoop. Hij heeft de Laaf, in samenwerking met De Efteling, uitgewerkt tot een volwaardig merk en een internationaal verkoopsucces. Dit heeft de grondslag gelegd voor hoogwaardige productie van licentieproducten en uitbreiding naar een scala van retail acties.

VMM Concepts is al ruim 10 jaar leverancier van  promotie- en loyaliteitsconcepten voor toonaangevende retailers en fabrikanten. VMM Concepts heeft een brede internationale klantenkring bestaande uit: Unilever, Albert Heijn, Super de Boer, DekaMarkt, Deen, MCD Supermarkten, Spar, Hoogvliet, COOP, Sligro, Kruidvat, Blokker, Metro Cash & Carry, KNVB, Postcode Loterij, Avia, MS Mode, Staatsloterij, Etos en vele anderen.

VMM Concepts heeft een eigen creatief team en studio in huis. Door de samenwerking van deze studio met haar vaste partners in sculpting en 3D-design in Het Verre Oosten zijn al vele unieke concepten en campagnes ontwikkeld.

VMM Concepts is specialist op het gebied van 3D sculpting, dit mag blijken uit onder andere, de exclusieve samenwerking met de KNVB voor het tweemaal produceren van miniatuur voetbalspelers van Het Nederlands Elftal en ook bijvoorbeeld de productie van een exclusieve serie van 3D portretten van de leden van de Koninklijke Familie gelaserd in glas, met toestemming van Het Koninklijk Huis.

VMM Concepts heeft vaste leveranciers in Het Verre Oosten en een kwaliteitskantoor in Hong Kong waar alle producten worden getest volgens de laatste EU-richtlijnen door onze vaste partner SGS, dé wereld leider op het gebied van productkeuring en onderzoek.

Management

  • managing director Bob Vrisekoop +31 (0)6 54955455 bob@vmm.nl