TAKTIX

In 2008 gaf Super de Boer in het kader van het EK Voetbal, 6 weken lang gratis herkenbare, sympathieke en unieke voetbalfiguurtjes van het Nederlands Elftal weg. Deze poppetjes stonden op een voetje met een uniek, door VMM Concepts ontwikkelde mechaniek, waarmee ook nog een leuk voetbalspel gespeeld kon worden.

IN DE PRAKTIJK

Bij iedere €20,- besteding en bij diverse actieproducten werden munten uitgereikt. Twee munten gaven recht op een gratis voetbalpoppetje. De klanten konden de serie poppetjes compleet sparen op een speciale supportershoed of tribune en met de poppetjes kon gespeeld worden op een speciaal ontwikkeld voetbalveld. Ook konden de poppetjes op het dashboard van de auto of in de vensterbank geplaatst worden in een speciale Dazzler, voor nog meer zichtbaarheid van de actie. De actie werd ‘endorsed’ door diverse bekende voetbalspelers uit het Nederlands Elftal.

De doelgroep voor deze actie bestond uit kids, vaders en tieners; het hele gezin spaarde mee!

De actie is gecommuniceerd door middel van landelijke TV-commercials, in de Super de Boer huis-aan-huis folders, via internet en middels POS-materiaal.


Klanten